keskiviikko 9. heinäkuuta 2014

Kanttarellipasta❤️

Heippa! Nyt on heinäkuu ja me ollaan tultu viettämään lomaa kolmeksi viikoksi mökille. Mä olin jo ehtiny valittaa niistä kesäsäistä, mutta eipä tarvii enää valittaa sillä täälä on kyllä joka päivä aurinko paistanu ja varjossa on ollu ainakin 25 astetta lämmintä.:) Eilen päätin tyhmänä lähteä 7km lenkille kello 13 aikaan, eli kuumimpaan aikaan päivästän ja takasin päästyäni juoksin suoraan järveen!! Sen jälkeen olikin jo kova nälkä ja ajattelin tehdä kanttarellipastaa. Meillä ei kaikki tykkää siensistä, joten vaan minä ja äippä saatin kahdestaan syödä herkkuherkku pastaa. Muut jäi kyllä hyvästä paitsi mun mielestä, mutta jäipähän mulle enemmän! :D


                             



Kanttarellipasta
Tarvikkeet:

n.3dl pilkottuja kanttarelleja
2dl ruokakermaa
1 sipuli
0,5tl suolaa
0,5tl mustapippuria
ripaus valkopippuria

Valmistus:
1.Laita ensimmäisenä pastat kiehumaan, sillä kastike on todella nopea tehdä!
2.Pilko sipuli ja kuulota kattilassa. Lisää sienet ja anna ylimääräisen nesteen hetki kiehua pois.
3.Lisää kerma ja mausteet. Maista ja lisää mausteita terpeen mukaan. Jos haluat suurustaa kastiketta käytä esim. maizenaa.




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentteja ja toiveita